Senaste nytt

50% rabatt på SJ andra klass i sommar

flierman

Medlem
En kampanj just nu som kan vara bra om man ska ta en liten tur i sommar med SJ

--50 % rabatt på resor i 2 klass--
Passa på att köp din sommarresa redan nu!
De rabatterade resorna gäller för resa i 2 klass med SJs dagtåg.* Försäljningen pågår till och med lördagen den 4 maj. Tänk på att antalet rabatterade biljetter är begränsat, så det är först till kvarn som gäller. Erbjudandet gäller för resor mellan 1 juli och 11 augusti.

Ange kampanjkod: sommar

* Erbjudandet gäller resa i 2 klass med SJs dagtåg. Lägsta pris, inklusive 50 % rabatt, är 95 kr på SJ InterCity och SJ Regional samt 195 kr på SJ Snabbtåg vid köp här på sj.se. Bokningsavgift tillkommer. Köp resa fram till och med den 4 maj, res under perioden 1 juli till 11 augusti. För resa som köps mer än 90 dagar innan avresa finns kampanjpris endast på återbetalningsbara biljetter. Antalet rabatterade biljetter är begränsat.
 

erhel

Medlem
Hoppas att det inte betyder att det blir som @mry skriver. Jag har använt 1 klass-erbjudandet flera sommrar i rad. Erbjudandet i 1 klass är ändå logiskt då vanarna inte fylls av affärsresenärer. 2 klass borde sälja även på sommaren ändå.
 

Olsson91

Medlem
Hoppas dom löser något för första klass med :) Andra klass är bara pest och pina. Skrikande ungar och folk som pratar onödigt högt i telefon.. ushhh
 

mry

Medlem
Hoppas dom löser något för första klass med :) Andra klass är bara pest och pina. Skrikande ungar och folk som pratar onödigt högt i telefon.. ushhh

Kan väl säga att det inte alltid är så men det kan vara så ibland. Ibland tycker jag det dock är lite för lugnt i första klass faktiskt. Händer det inget på hela resan verkar resan ta en oändligt mycket längre tid....
 

Olsson91

Medlem
Kan väl säga att det inte alltid är så men det kan vara så ibland. Ibland tycker jag det dock är lite för lugnt i första klass faktiskt. Händer det inget på hela resan verkar resan ta en oändligt mycket längre tid....

Man äter i 30 minuter. Läser en tidning och resten spotify :)
 
Toppen