Senaste nytt

50.000 inlägg i BusinessClass.se forumet

Idag passerade vi 50.000 inlägg i BusinessClass.se forumet. Det är en milstolpe för en sida som fortfarande inte fyllt ett år på nätet. Vad som verkligen är värt att fira är kvaliteten och innehållet som ni medlemmar bidragit med. Vi vågar säga att vi lyckats samlat Sveriges mest spännande resenärer i forumet. Här finns hela…
 

Palazzi

Medlem
KUL!! (inte Kuala Lumpur alltså;) ) <br />
<br />
En viss AHO står ju också för 10% av den totala mängden inlägg:D Och många andra med med hög inläggskvot har vi också. Det är ju ett tydligt bevis på den stora hängivelsen från medlemmarna.<br />
<br />
Businessclass.se , <strong>"I'm hopelessly devoted to you"</strong>! :)
 

Palazzi

Medlem
<blockquote><strong>Patrik;50695 wrote:</strong> Detta är en av nätets bästa forum, trevlig stämning!</blockquote>
<br />
Oj, du slant nog på tangenterna och av misstag skrev "en av" ;)
 

agehall

Medlem
Det läskiga är att en enda medlem står för nästan 10% av alla inlägg...<br />
<br />
Men det är jättekul att BC har blivit så populärt och att det fortsätter dyka upp intressanta och läsvärda saker här. Man skulle ju kunna tro att ämnet skulle bli uttömt, men det är nog ingen större risk.<br />
<br />
Som alla stora siter, får vi väl sikta på att växa exponentiellt, så 500k inlägg om ett år då?
 

Henry

Medlem
Kul och stort grattis!<br />
<br />
<blockquote><strong>A380*G;50653 wrote:</strong> Vilket var det 50,000:e inlägget? Den skribenten måste föräras med en gilla-knapp av mig! :)</blockquote>
<br />
johanolssons inlägg här ser ut att vara nummer 50 000: <a href="http://www.businessclass.se/feedback/4715-businessclass-stoerre-aen-tidningen-res-pa-naetet.html" rel="nofollow">http://www.businessclass.se/feedback/4715-businessclass-stoerre-aen-tidningen-res-pa-naetet.html</a>
 

Palazzi

Medlem
<blockquote><strong>agehall;50743 wrote:</strong> Det läskiga är att en enda medlem står för nästan 10% av alla inlägg...</blockquote>
<br />
Ja, det är väl det enda som möjligen kan tyckas lite synd...:p Men man kanske inte kan förvänta sig att alla medlemmar ska skriva 1000+ inlägg.... Dock så är redaktionens kvot av alla inlägg 15.620 (31%)....<br />
<br />
Jag vill inte minimera framgången... Jag gillar att det är en familjär stämning på sidan :)
 
Toppen