Senaste nytt

5 timmars söndags mileage run från London

Ska kolla lite mer om jag lyckas hitta något som ger miles till A3 eller TP till BAEC(upptäckte idag att jag behöver endast 50 till att nå Bronze, haha) men inte så bestämt längre. Ska kanske lägga pengar på en iPad 3 istället.
 

Jacob

Medlem
Vilken destination är det du funderar på från Heathrow?

Gillar din inställning att det ska vara lite spänning och äventyr... ;)
 
Ett alternativ är Frankfurt.

LHR-FRA BA 908 14:10-16:55
FRA-LHR BA 909 17:40-18:25
Tyvärr finns inte BA908/909 på söndag. Däremot LH907/916 från Terminal 1.
Ska se om jag kan åka med LH907 till FRA, sen mellanlanda någon annanstans och återkomma direkt till T5. I värsta fall med BA911 men det är så lite marginal, den ankommer 19:20 på T5.
 
Vilken destination är det du funderar på från Heathrow?

Gillar din inställning att det ska vara lite spänning och äventyr... ;)
Helst till någonstans där man behöver inte byta terminal vid byte. Det kan vara olika flygbolag ut och in och helt okej med enkla biljetter men det ska vara någon mening med TP, ST segments eller A3 miles.
 

Concorde

Founding Member
HEX till Paddington. Promenad från Paddington till Mayfair. Sätt dig på en mysig varm Pub och njut en stund. Eller gå och käka något gott på en trevlig restaurang.
 

Homer

Medlem
Du kan ju också testa detta

Book an 'Airline Pilot for a Day' package and this is what you get...

•Privileged, behind-the-scenes access inside a professional airline training centre at Heathrow, Gatwick, Manchester or Southampton.
•Private hire of a £10-million Airbus or Boeing full-motion flight simulator, normally reserved for training commercial pilots.
•An experienced airline pilot as your own personal instructor.
•A truly incredible experience that you’ll never forget.


Airline Pilot for a Day - Virtual Aviation
 
Toppen