Senaste nytt

5:e inofficiell BC.se Göteborgsträff, lördag 18 maj (i samband med Göteborgsvarvet)

David

Medlem
Nu ser det ut som följer. Vi har 8 intresseanmälningar (Jacob, Olsson91, Ubbe+3, Martin Andersson, David - uppfattade inte DrKlas som anmäld) och Gothia aviserade vid bekräftelse av bokningen att de inte hade möjlighet att boka in oss längre än till kl 19 på Incontro (18 till 19 blir lite tajt)... De har dock bord från kl 19:15 i restaurangen West Coast.

Förslaget är därför att hänga i Incontros bar till kl 19:15, förhoppningsvis kan vi hugga ett bord på uteserveringen under tiden (går inte att boka), och sedan antingen sitta kvar på uteserveringen och äta på Incontro ifall vi har middagen säkrad på uteserveringen, annars käka på West Coast.

Btw, fick höra att Bishops Arms inte tar bordsbokningar på lördagar vilket långsiktigt gör dem till ohållbara.

Har vi fortfarande åtta intresserade?

Pga avhopp har jag bokat ett bord för 4 personer på West Coast. Det finns alltså en plats ifall någon är sugen att haka på (och går säkert att ordna fler om det skulle dyka upp ytterligare).
 

JacobGBG

Medlem
Jag måste säga att detta event megakrockar med ALLT imorgon.

Eurovision.
Semifinal i Hockey VM
Göteborgsvarvet
Invigning av SF-bokhandeln (ok, denna kanske har mest personlig vikt)
 

David

Medlem
Vi har tyvärr fått ytterligare avhopp och jag ställer därför in träffen för kvällen. Vi tar istället sikte mot torsdagsträffen i juni och hoppas på bättre uppslutning, det har ju historiskt varit mer intresse under torsdagar.

Trevlig helg!
 

Olsson91

Medlem
Vi har tyvärr fått ytterligare avhopp och jag ställer därför in träffen för kvällen. Vi tar istället sikte mot torsdagsträffen i juni och hoppas på bättre uppslutning, det har ju historiskt varit mer intresse under torsdagar.

Trevlig helg!

Va tur att jag tog en titt på forumet innnan jag tänkte gå ut då :p
 
Toppen