5:e inofficiell BC.se Göteborgsträff, lördag 18 maj (i samband med Göteborgsvarvet)

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av David, 7 Maj 2013.

1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var förvisso inte så länge sedan det var en officiell sammankomst i Göteborg men jag lägger ändå ut en tråd om nästa inofficiella träff enligt schema, då det verkade finnas intresse både från lokala och inresande för Göteborgsvarvet.

Vi pratar alltså om lördag 18:e maj, samma dag som Göteborgsvarvet, och då kl 16:00 på Bishops Arms, Västra Hamngatan 3.

Vänligen anmäl intresse i tråden så jag vet hur många jag skall ordna bord till. Avisera även ifall ni är intresserade av att äta, ifall vi blir många kan det vara så att vi får förbeställa mat. Meny finns på websidan ovan.

2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ajdå, har många vänner som springer och ska ha lite tillställning efter, så tidpunkten är dessvärre lite tokig för mig.

3. cantona

cantona Medlem

Borde vi inte sitta utomhus?

1 person likes this.
  4. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får säga kanske. Det beror lite på hur det utvecklar sig i veckan. Vore roligt.

5. Borde vi inte vara på Incontro så vi får Eurobonuspoäng...

6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utomhus kändes ju rätt så självklart nu när du säger det... :)

Ingen dum idé alls. :)

7. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snabbt svar från Incontro. Det vi kan göra är att boka bord till kl 17 för att ha plats, men hoppas på att det finns plats ute innan dess.

8. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är på sjön då så det blir tyvärr ingen träff för mig :(

9. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är i Alicante....

10. Jacob

Jacob Medlem

Jag är inplanerad för ett varv runt Götet. Dock är 16.00 väl tidigt för oss som ska springa. Det är 25 startgrupper med första starten 13.00 och sista starten 16.00 (i de flesta fall får man en starttid baserat på tidigare års resultat).

Med uppåt två timmar löpartid, transport tillbaka från Slottsskogen, ombyte osv är nog 18.00 en mer realistisk tid.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!