Senaste nytt

5.000 poäng/natt t.o.m 31:a mars 2017

jerixon

Medlem
Fint då!
Själv försöker jag pussla lite stays i framtiden, men har ganska öppet reseschema nu så lite svårt att veta :(


Tja, då blev det lite intressantare att bo hos dem åtminstone en natt.


Hej Homer,

Vi saknar dig

Det har gått nästan... sedan du bokade en vistelse hos oss. Nu är det en bra tid att börja planera för en semester, så kom och bo hos oss igen. Vi belönar dig med 2 000 extra Gold Points® när du har slutfört en vistelse på ett Carlson Rezidor-hotell under de kommande två månaderna.
 
8 nätter denna och nästa vecka, gott med 50k poäng extra. Bokades dock innan jul och innan jag registrerade kampanjen. Har inte kollat villkoren men hoppas att det gäller även mig.
 

Brandten

Medlem
Fick detta erbjudande idag... 3 veckor efter er andra. Får se vad man ska boka för något. :)

upload_2017-1-31_16-11-32.png
 

JNH

Medlem
Jag valde 4 nätter och gjorde dessa i början på januari. Kommer bonuspoängen när kampanjen är slut, eller direkt jag klarat målet?
Tycker CC sidan inte har någon speciellt bra överblick på intjänade poäng likt NCC och andra har.
 

Brandten

Medlem
Kanske läser dåligt men måste jag boka via Club Carlsson hemsida eller kan jag boka med Hotels.com och därmed dubbeldippa lite?
 
Toppen