Senaste nytt

4:e inofficiell BC.se Göteborgsträff, torsdag 21 feb 2013, Bishop's Arms Västra Hamng

David

Medlem
Precis där mry. Domkyrkarn ligger rakt över gatan från Bishop's Arms, som ligger i källaren på Elite Plaza. Radisson ligger ju en kortare promenad bort, några hundra meter, vid drottningtorget/centralstationen.
 

David

Medlem
Fortfarande några som inte valt mat eller meddelat att de avstår. Mailar bekr till Bishop's på måndag så återkom gärna under helgen. Det bekräftar även att ni tänker medverka och därigenom kan jag boka rätt storlek på bord. Tack för er hjälp!
 

mry

Medlem
Det är bara du som har monolog nu David? :)

Jag har packat ner flaggan nu då jag och den i sann BC anda naturligtvis åker till Göteborg via Luleå för att få flera legs...
 

David

Medlem
Det verkar inte bättre. Hoppas på annat i övermorgon. :)

Via Luleå känns helrätt!

Det är bara du som har monolog nu David? :)

Jag har packat ner flaggan nu då jag och den i sann BC anda naturligtvis åker till Göteborg via Luleå för att få flera legs...
 

Ubbe

Medlem
Min routing till träffen blir betydligt mindre avancerad. 16-bussen stannar utanför både där och hemma. Inte en poäng på den resan, bortsett då från de jag fick när jag laddade kortet via Amex.. :cool:
 
Jag tycker det är jättekul med träff i Göteborg! Bra att ni har BC flagga nu också!

Ska jag posta ner BusinessClass taggar + nyckelband så får David ta fram namntaggar till alla?
(roligare om ni vet vilka ni är)
 

mry

Medlem
Det låter som en bra plan björnström, vissa av oss har dock namnbrickor och nyckelband redan men inte alla...

Hade du fått klisterlappar till väskor kanske man kan få några såna ner skickade med isf?
 

Ubbe

Medlem
Det låter som en bra plan björnström, vissa av oss har dock namnbrickor och nyckelband redan men inte alla...

Hade du fått klisterlappar till väskor kanske man kan få några såna ner skickade med isf?

Ja stickers till väskor vore bra. har funderat på varför det inte finns. taggarna gick ju inte att ha på incheckat baggage eftersom de mystiskt bara försvann..
 
Toppen