Senaste nytt

4:e inofficiell BC.se Göteborgsträff, torsdag 21 feb 2013, Bishop's Arms Västra Hamng

David

Medlem
Det närmar sig träff med stormsteg, bara några dagar kvar! Jag har fått in ytterligare matbeställningar och har nu skickat in reservationen. Jag fick utöka antalet platser sedan sist, mycket roligt!

The Bishops Arms i Göteborg, Västra Hamngatan

Anmälda är hela 15 personer och vi är bokade till kl 18:30.

Ulla (mat ok)
David (mat ok)
cantona (mat ok)
ubbe (mat ok)
mry (mat ok)
GOTATH (mat ok)
Kristerj (avstår förbokning pga sen ankomst)
Marcus C (avstår förbokning pga sen ankomst)
Flood (mat ok)
Martin Andersson (mat ok)
Joakim (mat ok)
Erik Bernskiöld
HerrFlyiboy
David Backman Rorke
Bringman

Skall bli mycket trevligt att träffa er alla (igen för några).

Mvh

David


EDIT 2013-02-08

Hej igen alla!

Jag har bokat bord hos Bishop's Arms på Västra Hamngatan den 21:e februari kl 18:30 och de vill gärna ha förbeställning på maten ifall alla 12-14 pers skall äta. Vänligen skicka PM till mig med vilken maträtt ni vill ha från menyn jag lagt upp här:

https://www.dropbox.com/sh/jxbjco2mhtjekxu/fjI_MP1GIW

Jag ämnar meddela matval under nästa vecka men återkom gärna så snart som möjligt och även gärna ifall ni inte avser äta på plats.

Nu är det dags att organisera en BC.se-träff i Göteborg igen. Det blev ju inte av i mellandagarna så nu var det några månader sedan.

Vi har pratat om att köra torsdagar i Göteborg när Stockholm kör lördagar och tvärtom. Eftersom Stockholm nu planerar en lördagsträff 16:e eller 23:e februari så kör vi alltså torsdagen 14:e eller 21:e.

Då vi ännu inte har ett stamställe i Göteborg öppnar vi för förslag.
Förra gången var vi på Puta Madre, vilket var väldigt lyckat, men vill vi istället köra lite pubstuk med en rad ölalternativ så kan ju Bishop’s Arms på Västra Hamngatan vara något kanske.

Jag har gjort en Doodleankät: Doodle: BC.se 4:e Göteborgsträff
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
14/2 är ju alla hjärtans dag. Den dagen kanske borde ägnas åt annat "bonusprogram" för eventuella framtida awards.. :)
 

MarcusC

Medlem
14/2 blir nog tufft, men kanske kan vara med 21/2....Skulle nog rösta på Bishop Arms eller dylikt ölhak. Var på jerntorgets brygghus före jul. Kändes som en vettig öllokal med lite spartansk inredning bänkarc etc, kanske kan vara ett alternativ som träffpunkt oxå?!
 

rob74

Medlem
Kan vi inte köra en då jag är nere 4-11 mars? :) Vore kul att träffa lite GOT:are på min hemmaplan... Undantagna datum, 9-10:e pga jobb.
 

mry

Medlem
Jag röstar på 21/2 för då är jag planerad att vara i Göteborg. kommer 19/2 och åker 22/2 till Dublin. ;)
 
Toppen