4 BA eligible flights mån 17 eller tis 18 sep

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av ARN-MIA, 10 September 2012.

1. ARN-MIA

ARN-MIA Medlem

Jag behöver 4 flighter med British Airways metall på billigaste möjligaste sätt för att nå silver innan jag beger mig ut på en längre resa inom kort.

Jag har möjlighet att åka mån 17 eller tis 18 sep, och avresa ska vara ARN och åter samma dag.

Någon som har något bra förslag på hur jag gör detta på billigaste sätt eller andra tips på vilka destinationer som kan vara aktuella att söka på?

Tack Alla för att ni har introducerat en helt ny värld! ;)

2. SPEEDBIRD_1

SPEEDBIRD_1 Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Jag skulle köra ARN-LHR-EDI och tillbaka:) Sitter illa till och kan inte ladda upp en screen shot, men flightnummer nedan (vill du kan jag kasta upp en när jag sitter vid en dator). Jag fick en quote på 4422 kronor med uttresa den 17:e. Blev sugen på att ta en liten tripp själv:)

BA0771/BA1442/BA1453/BA0786

3. ARN-MIA

ARN-MIA Medlem

Den ser inte dum ut, och bra tider också.

Finns det något bra sätt att söka i ITA Matrix efter olika destinationer med British Airways?

4. SPEEDBIRD_1

SPEEDBIRD_1 Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Tiderna är klockrena! Jag satt på tåget och jag gjorde en snabb sökning på British Airways.com, vilket jag glömde lägga till:) BA ARN LHR EDI.jpg

Last edited: 10 September 2012
    1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!