Senaste nytt

Så här försöker flygbolagen ge dig bättre sömn

BusinessClass

Redaktör
När man flyger - och speciellt om man ska flyga längre än någon timme - är sömn en lyx som inte alla är förunnat. Är du inte avundsjuk på dom som somnar så fort de har satt sig i stolen? Du vet precis hur det är: din granne i kabinen lutar sig tillbaka och hittar en…
 

Dryden

Medlem
Resekudden Ovaer har det senaste året hjälpt mig med sömnen på flera långflygningar och nu har jag kompletterat med ett par brusreducerande Bose QC30. Längtar nästan till nästa nattflygning...
 

simulacra

Medlem
Här är en galen idé, hur skulle det vara om man inte packade in folk som sillar? Och inte hade armstöd som satt så lågt att hela kroppen hänger snett om man försöker använda dem. Och gärna såpass breda att 2 pers slipper bråka om dem.
 

Zfarnor

Medlem
Har haft okså Bose ljudreducerande hörlurar sista 3 åren och flyger absolut inte utan den..... Den är klart bättre än t.ex Qatars liknande hörlurar på Bussines klass-flighter.... Jag blev så positiv inställd till den att rekommendera alla mina patienter som har problem på oljud på kontorslandskap..... Den har hjälpt att många av mina patienter gått tillbaka till sina arbete efter långvariga sjukskrivningar pga utmattnings diagnoser.
 
Toppen