35 % mer Avios vid konvertering av MR (AMEX poäng)

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av sembl, 25 April 2013.

1. Just nu bonus för att toppa upp Avios kontot. Admin får flytta om det hör till kreditkortstråden.

rewards.png

2. micke

micke Medlem

Antar att detta inte gäller för svenska kort?

3. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det så enkelt att 100k MR = 135k Avios?

4. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet någon om det gäller för Svenska kort?

5. Homer

Homer Medlem

6. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej 100k MR i SEK ger inte på långa vägar så många Avios. Det hade varit FÖR bra för att vara sant. :)

10MR i SEK (eller krävs det ännu fler numera?) ger 1 Avios. Just nu får US Amex medlemmar 35% extra Avios.

7. elis

elis Medlem

Kan vi förvänta oss att MR-kampanjen förlängs till Sveriger?
    Hur ofta brukar denna typ av erbjudande med konvertering till British Airways från MR dyka upp i Sverige? Har för mig att jag sett det 1-2 gånger per år - kan man räkna med det?

Sitter på en del MR-poäng och vill överföra till British Airways, men jag har inte bråttom..

8. Samma sits som Elis, vill föra över ca miljonen MR men har inte heller brådis, eller snarare så sitter jag mest och väntar på en kampanj :)

9. jag har tidigare kört både 100% och 50% MR till British Airways Miles (numera Avios) i Sverige. Senast måste det har varit 2010 eller var det 2011? Jag fick i alla fall ihop mina första 100 000 British Airways miles med 100% matchning av 500 000 MR (som det var då).

10. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Är det något som Amex Sverige skulle kunna svara på?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!