Senaste nytt

Ny läcker skybar på Radisson Blu i Oslo

BusinessClass

Redaktör
Arkitekterna från firman Snøhetta har designat Oslos nyaste och kanske mest sofistikerade skybar, Summit Bar högst uppe i Radisson Blu Scandinavia Hotel. Här från 21:a våningen får man en spektakulär utsikt över den norska huvudstaden i internationell atmosfär. "Vi ville ge känslan av att stå uppe på en bergstopp" berättar Tomi Meriläinen som är General…
 

Bamsefar

Medlem
Nu förstår jag ingenting. Baren som sådan har funnits i hur många år som helst - det enda jag noterar är att man bytt lite inredning i form av stolar - inte 17on vet jag om det ändrar på något.
 

Siljevm

Medlem
ETT kort på den så kallade nya och sofistikerade skybar?? Vart är bilderna, vart är recensionerna om maten, drinkarna, service??

Om ni inte har besökt baren, så gör ingen artikel/inlägg om den.
 

dashboard

Administrator
ETT kort på den så kallade nya och sofistikerade skybar?? Vart är bilderna, vart är recensionerna om maten, drinkarna, service??

Om ni inte har besökt baren, så gör ingen artikel/inlägg om den.

Etter hva jeg forstår er det en gjennomgående og komplett renovering av Summit Bar fra Snøhetta, arkitektfirmaet som tegnet biblioteket i Alexandria. Vi mener det er verdt en notis. BC har ennå ikke vært på offisielt besøk, men vi er vel flere som såklart nå ser frem til medlemmers egne observasjoner. Nå vet man i alle fall at det kan være anledning til å avlegge en visitt og se selv, neste gang man er i Oslo.
 
Toppen