3000p för att vara med i undersökning

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av MiddleLastRow, 4 Juli 2016.

1. MiddleLastRow

MiddleLastRow Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fler som har fått mail från Club Carlson med erbjudande om 3000p för att vara med i en undersökning? Frågor om vilka hotellprogram en är med i och vad en tycker om Club Carlson, samt förslag på lite nya eventuellt framtida "features".

Verkar som att det kan bli en del "enhancements" i deras reward-program framöver, bl a att få välja förmåner, få upp till 3 uppgraderingar/år (+ "i mån av plats"). Tycker att Club Carlson har ett av de bättre programmen idag, så hoppas att de inte skruvar ner det för mycket.

Alltid trevligt att få vara med och påverka :)

jerixon gillar detta.
  2. mha321

mha321 Medlem

Idag är väl alla uppgraderingar i mån av plats? Det där låter ju mer som bekräftad uppgradering, vilket ju faktiskt vore en förbättring...

Elias, jerixon och MiddleLastRow gillar detta.
  3. miramax

miramax Medlem

Verkligen. Jag bryr mig t ex ca 0.0 om uppgradering när jag åker i tjänsten och bara vill sova och åka vidare nästa dag men däremot när jag åker privat med min sambo känns det oerhört värdefullt med en bra uppgradering. Så att kunna rikta sina perks mer mot de stays där man värdesätter dem vore superbra.

olo gillar detta.
  4. Impendill

Impendill Medlem

Fanns det någon länk i mailet?
    Har inte fått något.

5. MiddleLastRow

MiddleLastRow Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, unik engångslänk. Undersökningen som tog kanske 10min att göra skulle besvaras innan 6 juli. Poängen kommer sen in blixtsnabbt* på ditt konto.

* Inom 6-8 veckor.

6. Impendill

Impendill Medlem

Det går inte att mixtra med länken för oss som inte fått den?

7. Anders Östling

Anders Östling Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmmm, är CCG men har inte fått något mejl. Någon annan som är CCG+ men inte fått det?

Impendill gillar detta.
  8. Impendill

Impendill Medlem

9. miramax

miramax Medlem

CCC och inget mail.

10. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är CCG, inte fått något mail.

Ni som fått får gärna kolla om länken innehåller medlemsnumret så vi mail-lösa kan försöka nå undersökningen det hållet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!