30% bonus vid poängköp t.o.m. 31/10

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av iRobert, 2 Oktober 2014.

1. iRobert

iRobert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Erbjudande via mailen idag, gäller vid köp från 10k poäng upp till 40k. Vanliga länken ser det ut att vara: http://www.clubcarlson.com/fgp/secure/earn/points/gateway.do?action=buy Svårt att avgöra om det är riktat eller generellt.

purchasebonus.png

2. Joakim P N

Joakim P N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror den är generell...går att hitta via hemsidan. Rätt ok erbjudande i mina ögon.

3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker det är en urdålig affär. Blir i flesta fall billigare att betala med kort.

Christian R gillar detta.
  4. Christian R

Christian R DYKWIA

Synes heller ikke det virker som noget super godt tilbud, så jeg hopper over denne gang.

5. MartinH

MartinH Medlem

Om hotellet du tänkt bo på kostar mycket mer än 2000 kr så är det ju en bra deal att köpa poäng. Jag bodde precis 3 nätter i London. Jag är nöjd med att ha spenderat 150.000 poäng istället för 13.500 kr.

Glenn E gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!