Senaste nytt

Malaysia Airlines fräschar upp business class på sina A330

BusinessClass

Redaktör
Efter att ha haft en svår period förra året försöker nu Malaysia Airlines återta tappad mark på flera områden. Ett av tilltagen är att installera helt nya nerfällbara säten i business class ombord på bolagets A330-300-maskiner. De nya sätena kommer i april nästa år. Senast i september nästa år kan resande i business class uppleva…
 

pitch

Medlem
Alltså, jag har alltid gillat Malaysia(*), och man får ju krama dom som gör ett bra jobb lite extra när det är motigt som fan av orsaker som dom inte kan rå över alls. Därför har jag varit rätt OK med att flyga deras semi-business. (Kanske också för att jag aldrig haft en längre flight än 6 timmar.)

(*) Dom är lite som ett Singapore Airlines light. Visst, en bra bit bonnigare, och drickat är inte i närheten av SN-klass. Men personalen är så jäkla trevliga jämt, och maten är sådär mer vardagligt god bara, istället för att försöka vara fiiiiin och misslyckas. Jag gillar dom ungefär på samma grund som att jag tycker Austrian är så jävla mycket bättre än att flyga moderskeppet Lufthansa.
 
Toppen