28 timmar på Manhattan

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av robert_06_, 30 Augusti 2016.

1. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker till USA på torsdag och har ett möte inbokat i New York direkt när jag anländer vid 15-tiden. Dagen efter skall jag vidare ner till Austin.
    Detta ger mig ungefär 28 timmar i New York och därför tänkte jag kolla lite vad man kan passa på att hitta på. Är dålig på New York överlag mer än de vanliga turist-attraktioner samt shoppingen.
    Så lite ny input hade varit kul!
    Har tittat igenom lite andra trådar om New York också för lite inspiration.

Kommer bo på SoHo Grand Hotel

Steve gillar detta.
  2. Hachans

Hachans Medlem

Skippa hela midtown och håll dig nere på Lower east side och eventuellt Brooklyn. Det är mycket roligare än turistfällorna längre upp. Det är roligare att gå runt och hitta sina egna små vattenhål och sevärdheter där inte fullt så många turister hittar.

Vaniljvodka, robert_06_ och Steve gillar detta.
  3. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spendera tid vid Intrepid. Hangarfartyg, ubåt, Concorde och rymdfärjan på ett och samma ställe.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!