25% Rabatt på bonusresor med Miles&Smiles i Februari & Mars

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Jonas C, 26 Januari 2015.

1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just nu kör Turkish Airlines med en kampanj där man får 25% på Miles&Smiles bonusresor till en rad olika destinationer över hela världen. Resa måste ske mellan 1 Februari och 31 Mars 2015.

Det är möjligt att resa ARN-IST-Europa i Business Class för 11250 miles enkel väg. Enda problemet är att hemsidan inte visar rabatten förrän man går vidare till betalning, vilket kan ställa till med problem om man är Classic medlem då man inte kan gå vidare till betalning. Är man Elite och har overdraft på kontot så är det möjligt att gå vidare utan problem.

Turkish Airlines - News - turkishairlines.com

PYRZ gillar detta.
  2. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    22500 poäng är ett kap. De hade samma drive i höstas också. Hemvägen med en a330 var inte dumt :)

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har poäng på min mamma och systers konton som räcker till två enkelresor. Nackdelen är att jag måste ringa och boka biljetten då rabatten inte visas online… Frågan är om man har hälsan att utsätta sig för TK's kundtjänst.

4. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har funkat bra senaste gångerna när jag hade med de att göra. Kom fram på en gång och de fixade en ändring och avbokning andra gången.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!