Senaste nytt

24 poäng / Skr!! Bättre miles/Skr än US Airways 100% bonus SISTA DAGEN IDAG!!!

Ubbe

Medlem
Lite tråkig stil på Ink-club.
De har registrerat 12 orders från mig men vill inte leverera dem. De vill att jag gör en ny beställning på dessa vilket inte går då villkoren ändras.
Kan det verkligen vara möjligt att ett så stort företag vill skita ner sitt namn genom att inte följa ingångna avtal?
Ok vill de jävlas så kan jag oxo.. Detta motsvarar ju när en affär säger sig ha något på REA men sen ber kunden återkomma när REAn är slut. Det kan inte vara tillåtet.
Bra att men sparar både ordererkännanden och mailkonversation...
 

Ubbe

Medlem
Hej!

Tack för ditt svar.

För att vi ska kunna expediera dina order behöver du lägga upp dem på nytt på hemsidan.

Andra mailet med ca motsvarande svar
 

Gnopps

Medlem
Hej!

Tack för ditt svar.

För att vi ska kunna expediera dina order behöver du lägga upp dem på nytt på hemsidan.

Andra mailet med ca motsvarande svar
Lustigt, när gjorde du beställningarna? Mina kom hem (till mina ovetande föräldrar) inom ett par dagar.
 
Jag la 20 ordrar. Alla levererades. 3 st har poängen förts över. Resten fötrum två stycken ligger som pending.
Betalade du med kort?
 

cantona

Medlem
Det går inte att ha vettig diskussion med de. Har fått liknande svar som Ubbe. De motiverar annulleringen med att det är "bedrägligt köpbeteende". Hur? Mitt namn, min adress, mitt kreditkort.
 

Ubbe

Medlem
Lustigt, när gjorde du beställningarna? Mina kom hem (till mina ovetande föräldrar) inom ett par dagar.

Nekade beställningar gjorda 30/9. Betalda med kort men inget draget från kontot. Övriga beställningar gjorda tidigare under månaden levererade (43 st) men ännu inga poäng synliga.
 

Mauricio

Medlem
Tänkte bara meddela att jag fick 3720 poäng överförda till mitt EB konto efter att ha köpt från inkclub och gymgrossisten, i mitt fall tog det 44 dagar från köp till poäng på kontot. Varav 3600 poäng från inkclub där jag betalade 116kr för totalt 4 ordrar (900EB poäng per köp) Det är ganska värt, med tanke på att jag fick 3500 poäng överfört från mitt MC-EB efter att ha handlat för 35000kr :)
 
Toppen