Senaste nytt

24 poäng / Skr!! Bättre miles/Skr än US Airways 100% bonus SISTA DAGEN IDAG!!!

Lampor, dammsugarpåsar, ipod-tillbehör och mikrofiberduk för under 100 kan bli perfekta julklappar till nära och kära och den där grannen som hälsar alltid men du glömde namnet på. ;)
 

Mauricio

Medlem
Idag stog det på kontot "Inkommande poäng" 3600EB för endast 108kr :) Tänk på att en inrikesbiljett för 399kr ger 150EB visserligen baspoäng men what the heck.

mvh marre
 

JacobGBG

Medlem
Jag väntar med spänning för att se folks rapporter om hurvida de får sina poäng här eller ej. Mina erfarenheter med såna här köpportal har dessvärre inte vart den bästa.
 
Last edited:

cantona

Medlem
Har meddelat kortbolaget att alla köp är tvistiga tills vidare. Inga poäng = ingen betalning. Mina erfarenheter är att det tar köpmånad +2 innan man ser poängen, dvs 31/11 i bästa fall.
 

Ubbe

Medlem
Vilkorstexten säger: Dina inköp registreras och dina intjänade poäng sätts in på ditt konto automatiskt inom 45–60 dagar.
Jag tror inte att Inkclub vill skita ner sitt namn genom att inte leverera avtalad mängd poäng för gjorda köp. De har själva satt upp regelverket.
Det som bekymrar mig lite är att jag inte kan se mina sist lagda order trots att jag har kvitto på att de emottagits och fått ordernr.
Bara att avakta men skumt om de bara försvinner. Köpte ett laptopbatteri för 890:- + en grön lampa för fraktfritt på sista ordern.

Nu när US Airways höjt milespriset med ca 30% så är det väl dags att räkna på siffrorna igen. Återkommer i frågan när jag hinner.
 

jumbooze

Medlem
Hej! VIKTIG UPPDATERING!!!!!
Denna "tilläggsinformation" har uppenbarat sig på SAS Web Shopping site, som har med IncClub att göra.

450 poäng per köp
För att få poäng hos InkClub måste du betala dina ordrar med kort (ej faktura) och handla för minst 100 kr.


Det kan vara bra att känna till, eftersom detta inte gällde förut!! (Undra varför de har ändrat på villkoren :))

Och på engelska så får man inte ha betalt med "factura". :D

In order to earn points at InkClub you have to pay your order with credit card (not factura) and purchase for a minimum of 100 kr.
 

Mikael

Medlem
Har meddelat kortbolaget att alla köp är tvistiga tills vidare. Inga poäng = ingen betalning. Mina erfarenheter är att det tar köpmånad +2 innan man ser poängen, dvs 31/11 i bästa fall.

Två funderingar:

1) Är det juridiskt ok att hålla inne med betalningen trots att varan har levererats? (Eller vad innebär det att köpen är tvistiga?)

2) Är det InkClubs fel eller SAS fel att poängen inte kommer fram?
 

cantona

Medlem
Två funderingar:

1) Är det juridiskt ok att hålla inne med betalningen trots att varan har levererats? (Eller vad innebär det att köpen är tvistiga?)

2) Är det InkClubs fel eller SAS fel att poängen inte kommer fram?

Hur gör du om du upptäcker att varan du fått är felaktig? Betalar du ändå? Konsumentköplagen ger dig rätt att framföra samma klagomål till kortbolaget som till näringsidkaren. Till historien hör också att mina "kommande överföringar" har minskat till ca en tredjedel utan att jag för den sakens skull sätt några poäng. Avtalet handlade om - köp varor få poäng. Börjar jag ana att det inte kommer några så ...

Vem av de två som bär ansvaret det är inget som rör mig. Har jag väl betalt sitter jag där med svarte petter. Har genom åren alltid gjort så här och sover rätt lungt.
 
Toppen