Senaste nytt

Norwegian lanserar ungdomsbiljetter

Jacob

Medlem
Med start idag 18 november inför Norwegian särskilda ungdomsbiljetter för resenärer mellan 12 och 25 år. Biljetterna gäller på samtliga inrikeslinjer i Sverige samt mellan de nordiska huvudstäderna Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn. Under nästa sommar kommer man även kunna köpa ungdomsbiljetter mellan Stockholm och Bergen. Biljetterna kostar från 299 kronor enkel resa och bokas…
 

JoelG

Medlem
Uppfattar detta erbjudande som något de gärna inte skyltar med. Hittar inte deras kampanjkod på hemsidan (förutom pressreleasen). Därutöver verkar tillgängligheten vara klart sämre jfm med SAS.
 

Jonas C

Medlem
Kampanjkoden är UNDER26. Men visst, 299kr vs 399kr för SAS så är jag nog inte så motiverad att resa med Norwegian, i synnerhet då SAS ungdomspriser till och med är billigare till Europa.
 

JoelG

Medlem
Jo vet det, men tack ändå. Jag föredrar också SAS trots att de kostar något mer (ett pris som jag dock generellt tycker är för lågt), pga deras samarbete med SJ och att man kan lägga biljetten i passbook. Detta gör mina resor mycket enklare och minskar den totala restiden.
 
Toppen