Kul initiativ men bara en stilla undran. Hur upprätthålls oberoendet här? Det anges att detta sker i samarbete med Brussels Airlines. Risken finns att man ser mer positivt på en flygresa med gratis uppgradering än man annrs gjort - Just saying. Tror det kan vara värdefullt med ett klargörande på denna punkt.
Jag tror inte det blir ett problem, du får en voucher med enda förbindelse att skriva vad du tycker. Det du skriver publiceras på BusinessClass.se under recensioner utan att granskas/redigeras så du kan likaväl skriva något dåligt som bra.
En snabb titt bland redan publicerade recensioner visar att spridningen är god: från hyllningar till rena sågningar.
Brussels Airlines (liksom många kommande samarbeten) är ute efter att sprida kunskapen om deras (förhoppningsvis) bra med kanske mindre välkända produkter.
Det är möjligt att man blir extra glad över en uppgradering men samma problematik finns redan bland publicerade recensioner - vissa blir uppgraderade och vissa flyger "gratis" på poäng osv. I nästan alla fall framgår omständigheterna i recensionerna tydligt.