Senaste nytt

SAS iPhone app äntligen lanserad

SAS har lanserat en efterlängtad app för iPhone med möjlighet att boka, checka in och följa Eurobonus information direkt i mobiltelefonen. BusinessClass.se redaktionen har precis börjat använda applikationen som verkar välgjord och stilren i SAS nya grafiska profil. Nu vill vi höra vad du tycker om SAS nya app: Ladda ner SAS iPhone app här
 
<blockquote><strong>sungtae;132436 wrote:</strong> Även till droid finns på Google Play. :)</blockquote>
<br />
NFC stöd?...please tell me so.....<br />
<br />
EDIT: <a href="https://play.google.com/store/apps/details?id=se.sas.android&amp;feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsInNlLnNhcy5hbmRyb2lkIl0." rel="nofollow">Sas för android</a>
 
Men varför inte ha stöd för passbook? Känns konstigt att de har en egen funktion för boarding cards när det finns en inbyggd i iOS...
 

gusten

Medlem
Äntligen. Nu skall vi testa och kolla in denna ordentligt.<br />
Börjar dåligt. Internet check-in not possible. Flyger HEL-ARN idag 17.15.
 
<blockquote><strong>jumbooze;132447 wrote:</strong> Har idag öppnat den igen och då har de lyckats "glömma" en av mina bokningar som jag såg igår.</blockquote>
<br />
bara en? för mig kommer inga bokningar upp :(
 

jumbooze

Medlem
<blockquote><strong>Peter Hagander;132463 wrote:</strong> bara en? för mig kommer inga bokningar upp :(</blockquote>
<br />
Dåligt formulerat, min enda bokning har nu försvunnit, SAS Chatt bekräftar "generella" problem med att visa bokningar.
 
Toppen