Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Någon som nyligen testat dubbeldippa och fått det att fungera? Testade dra mitt eurobonuskort först inne i kassan sen betalade med mitt reggade sas amex kort men det ser inte ut att bli dubbelt.
 

Alster

Medlem
Någon som nyligen testat dubbeldippa och fått det att fungera? Testade dra mitt eurobonuskort först inne i kassan sen betalade med mitt reggade sas amex kort men det ser inte ut att bli dubbelt.
Funkar utmärkt för mig. Drar först medlemskortet i automaten och sedan AMEX. Poängen från medlemskortet kommer efter ett par dagar. Sammanlagda poäng för föregående månad kommer sedan för AMEX i början av nästföljande månad.
 

RobeAnJa

Medlem
Någon som nyligen testat dubbeldippa och fått det att fungera? Testade dra mitt eurobonuskort först inne i kassan sen betalade med mitt reggade sas amex kort men det ser inte ut att bli dubbelt.

Jag får dubbla poäng genom att dra medlemskortet först. Brukar tanka på bemannad station men dra kortet och betala med Preem/Eurobonus-registrerat betalkort i terminalen vid pumpen. Först kommer det två poäng per liter några dagar efter tankning, Sen kommer motsvarande poäng en gång till samlat ungefär vid månadsskiftet. Om man sen har ett kort som ger Eurobonus-poäng per spenderad krona så blir det nästan som "trippel-dip".
 

Mangostan

Medlem
Någon som nyligen testat dubbeldippa och fått det att fungera? Testade dra mitt eurobonuskort först inne i kassan sen betalade med mitt reggade sas amex kort men det ser inte ut att bli dubbelt.
Poängen som är knutna till Amexkortet kommer i klump i början av nästa månad, och då menar jag poängen för att kortet är kopplat till Preem, inte de vanliga 15 el 20 p per hundring. De poäng som ges för draget Eurobonuskort kommer in på kontot någon dag efter tankning. Funkar bra!
 
Poängen som är knutna till Amexkortet kommer i klump i början av nästa månad, och då menar jag poängen för att kortet är kopplat till Preem, inte de vanliga 15 el 20 p per hundring. De poäng som ges för draget Eurobonuskort kommer in på kontot någon dag efter tankning. Funkar bra!
Inklusive de vanliga 15/20 poängen på Amexet så blir det ju trippel-dip!:)
 
Poängen som är knutna till Amexkortet kommer i klump i början av nästa månad, och då menar jag poängen för att kortet är kopplat till Preem, inte de vanliga 15 el 20 p per hundring. De poäng som ges för draget Eurobonuskort kommer in på kontot någon dag efter tankning. Funkar bra!

Ok, poängen för eurobonuskortet kom efter någon dag och de 15 kr per hundring ser jag på amex sida på översikten att jag fått poäng för.
Menar du att de sista poängen för det som är knutet till amexkortet inte ens syns ännu när man loggar in utan man ser dem först i början på nästa månad?
 

Mangostan

Medlem
Ja, precis. Du får en klumpsumma i början av oktober som består av alla tankningar under september. Mina poäng för augusti kom in den 5 september.
 
Toppen