Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

ekf

Medlem
Om man inte drar EB-kortet, men har reggat sig hos Preem så kommer poängen månadsvis. Så är det i alla fall för mig... Verkar funka stabilt.
 

JohanW

Medlem
Reggat mitt Diners som anslutet kort men fick ingen i mailen som man brukar för bekräftelse (från andra företag). Får man ett pappersbrev hem i lådan för att veta om det är anslutet? Oavsett så drog jag mitt EBkort på Preem Rosengård och fick "Bonuskort registrerat", betalde sen med mitt Diners så vi får se vad utgången blir.
 

Flood

Medlem
Reggat mitt Diners som anslutet kort men fick ingen i mailen som man brukar för bekräftelse (från andra företag). Får man ett pappersbrev hem i lådan för att veta om det är anslutet? Oavsett så drog jag mitt EBkort på Preem Rosengård och fick "Bonuskort registrerat", betalde sen med mitt Diners så vi får se vad utgången blir.

Jag fick ett SMS om min Amex-anslutning i alla fall. Kan ju iofs vara kortutgivaren snarare än Preem som skickade det.

Reggade mitt Amex först efter tre misslyckade försök (med mååånga dragningar) att bara dra ett medlemskort före betalning. Så jag trodde det systemet var släckt, men det verkar ju fortfarande funka för flera av er. Att dra ett separat kort nämns ju inte här längre:

Preem - SAS
 

JohanW

Medlem
Fått mina poäng från Preem under helgen. Så mindre än en vecka att få dessa. Då kan jag leva med att dra EBkortet först. Bara att lägga det i bilen så slipper man släpa runt på det. Sen hade det varit smidigare med att ha bara "ett" kort men så stor insats är det inte.
 

aikputte

Medlem
Jag tankade 9 och 17 april på Preem med mitt Coop Medmera Mer-kort som är kopplat till mitt Eurobonus via Preems hemsida.

Jag har inte fått några poäng än och Preems kundtjänst hänvisade mig bara till SAS men dom sa att det bara ska ta några dagar att få poängen...
Ska jag vänta ett tag till tycker ni?

När jag tankat så har jag stoppat in mitt Coop-kort på en gång men ska jag stoppa in SAS-kortet först innan tankningen? Mitt SAS-kort är ett kombinerat MasterCard, spelar det någon roll eller måste jag bära runt på mitt okombinerade SAS-kort också?
 

JohanW

Medlem
Jag tog det säkra före det osäkra och drog/satte in mitt "vanliga standard" EB och fick "Bonuskort registrerat", vet inte om detta meddelande kommer även med kopplade kort? Även på kvittot står det längst ner SAS Eurobonus och ett nummer som inte är mitt EBnr o_O
 

BAS

Medlem
Jag betalar direket med SAS/Amex-kortet utan att dra EB-kortet. Jag har fått extrapoäng för tankningarna, men det tar väldigt lång tid för poängen att trilla in...
 

Orren

Medlem
Jag tankade 9 och 17 april på Preem med mitt Coop Medmera Mer-kort som är kopplat till mitt Eurobonus via Preems hemsida.

Jag har inte fått några poäng än och Preems kundtjänst hänvisade mig bara till SAS men dom sa att det bara ska ta några dagar att få poängen...
Ska jag vänta ett tag till tycker ni?

När jag tankat så har jag stoppat in mitt Coop-kort på en gång men ska jag stoppa in SAS-kortet först innan tankningen? Mitt SAS-kort är ett kombinerat MasterCard, spelar det någon roll eller måste jag bära runt på mitt okombinerade SAS-kort också?
Hur har det gått? Har du fått några poäng ännu?
 
Toppen