Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Lindstrumpen

Ny medlem
Har ett amex gold och har nu anslutit detta kort till preem( erbjudande via SAS/eurobonus)
Om jag nu tankar på preem, drar mitt SAS eurobonus och sen betalar med amex gold kortet. Får jag då både eurobonuspoäng och membership poäng? Membershippoäng ska väl isf gå att konvertera om jag inte minns fel sen..
 
Har ett amex gold och har nu anslutit detta kort till preem( erbjudande via SAS/eurobonus)
Om jag nu tankar på preem, drar mitt SAS eurobonus och sen betalar med amex gold kortet. Får jag då både eurobonuspoäng och membership poäng? Membershippoäng ska väl isf gå att konvertera om jag inte minns fel sen..
Japp. Ungefär som om du har SAS amex och först drar medlemskortet när du tankar så får du Eurobonus både från amex och Preem. Det går ju också att för-registrera alla betalkort man äger hos Preem för att slippa dra SAS-medlemskortet varje gång...

Preem :: Anslut valfritt kort och f rabatt hos Preem
 
Last edited:

MrShield

Medlem
Någon som fått detta att fungera?

Jag har anslutet mitt SAS Amex Premium och tankat ett par gånger utan att några poäng ramlat in.

Hur snabbt har ni fått in era poäng?

Edit: Bäst att tillägga att jag pratat med Preem support, men det verkar helt omedvetna om denna deal.
 
Någon som fått detta att fungera?

Jag har anslutet mitt SAS Amex Premium och tankat ett par gånger utan att några poäng ramlat in.

Hur snabbt har ni fått in era poäng?

Edit: Bäst att tillägga att jag pratat med Preem support, men det verkar helt omedvetna om denna deal.
Det funkar inte ännu, man måste dra sitt vanliga EB kort först sen betala
 

Bryant

Medlem
Jag har anslutit mitt Amex men inga poäng har ramlat in. Har beställt ett separat EB-kort som jag kommer att dra i framtiden.
 
Toppen