1500 Eurobonuspoäng gratis

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Luchtii, 17 Juli 2012.

1. Luchtii

Luchtii Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

Hittade detta erbjudande på Flyertalk så det är säkert några här som redan utnyttjat detta erbjudande.

http://gui.flysas.net/eb-welcome/?eb=EBB123456789&name=FirstName+LastName

Ersätt uppgifterna i länken ovan med namn och EuroBonus-nummer. Då får du möjligheten att tjäna 1500 lätta EuroBonus-poäng. Ta och gå igenom alla filmerna, eller ännu enklare, välj textalternativet och svara sedan på quizen. Gå igenom alla 8 quizar och du har nu 1500 EuroBonus-poäng insatta på ditt konto. Poängen kommer in direkt.

Last edited: 17 Juli 2012
  2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag körde den igår, har inte fått några poäng ännu dock.

3. Kul ;)
    Men vet de vad de talar om?? Citerar: Välkommen till EuroBonus

Välkommen till SAS EuroBonus! För att visa dig hur du kan ha glädje av dina medlemsförmåner ska vi berätta för dig om EuroBonus i åtta kortfilmer. Det tar bara några få minuter och när du har sett dem så får du 1 500 EuroBonus Extrapoäng insatta på ditt konto.

Du kan även kombinera ditt EuroBonus-kort med MasterCard, Diners Club eller American Express och få ytterligare upp till 6 000 Extrapoäng. Då kommer du upp i 7 500 poäng, vilket räcker till din första bonusresa inom Skandinavien eller Finland.

Med EuroBonus tjänar du poäng på dina flygresor, på dina hotellövernattningar, när du handlar och när du hyr bil. Du kan till exempel använda dina poäng till nya resor, hotellvistelser och fina erbjudanden i vår webbutik.

Du börjar alltid som Basmedlem. Blir du Silver- eller Guldmedlem får du ännu fler fördelar – det gäller till exempel tillgång till FastTrack och loungen på flygplatsen, incheckning i Business-disken och möjlighet att ta med mer bagage utan extra kostnad.

Med EuroBonus-kortet i handen har du tillgång till alla förmåner. Samtidigt blir resan lite enklare – du kan nämligen också använda kortet som biljett.

Trevlig resa med EuroBonus!

Fetat ovan stämmer ju knappast eller??

4. Adam

Adam Medlem

Hur går man in! finns det någon länk via Sas hemsida, kommer bara in på någon annan.

5. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ne, man får 18 000 poäng om man skaffar alla korten. :)

6. Luchtii

Luchtii Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ersätt det fetmarkerade in länken till dina uppgifter så ska du få fram ditt namn och EuroBonus-nummer.

7. Tack Luchtii för länken. Nu blev jag 1.500 extrapoäng rikare.

8. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har precis provat, och ca 2 min efteråt har mitt konto uppdaterats: "tillgängliga poäng" har uppdaterats med 1500, dock inte poängsaldot ;-)
    Och jag ser inget under aktiviteter heller.

9. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset! Har precis kört den. Saldot uppdaterades och mina poäng ligger som 8 poster den 24:e maj.

Last edited: 17 Juli 2012
  10. Luchtii

Luchtii Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Märkligt, testade både med mitt och sambons konto nyss och vi båda fick in poängen direkt. Det ser dock ut som att dom kom in den 24:e maj.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!