Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

jerixon

Medlem
Mitt andra köp igår... inga eurobonuspoäng ännu för detta köp...
I min första kasse glömdes tomater, men i övrigt bra =)
 

DanielKif

Medlem
Min erfarenhet är att det endast är vid första tillfället man får poäng.
Jag har fått poäng vid två tillfällen. Jag har köpt 4 matkassar totalt.
Jag försöker fortfarande luska ut vad som gjorde skillnaden.
Det enda som skiljer beställningarna åt är att vid de två tillfällen som jag fick poäng hade kvar sidan med sas shopping portal.
Då jag inte fick poäng hade jag stängt sidan. Borde inte påverka, men ska testa i helgen på nytt.
 

Kimmen00

Medlem
Visade sig att city gross har debiterat mitt kort 2 gg för en kasse. Mailade o klagade men de hävdar att de endast har en transaktion och skyller på payex. På payex ser jag dock inte nån transaktion alls. Ska ringa idag igen o fortsätta klagosången..
 

011430121

Medlem
Ursäkta en liten undran, har ni hunnit äta något av innehållet i kassarna, det är ju över 500 inlägg och det tar ju tid att engagera sig i alla inlägg.
Fick ett mail från Hemköp att de hade startat att man kunde beställa kassar på nätet, tryckte bort mailet direkt, tänkte direkt Antonia så lättlurad är jag inte, det fans inget grädde på moster med EB poäng!
 

palmen

Moderator
Ursäkta en liten undran, har ni hunnit äta något av innehållet i kassarna, det är ju över 500 inlägg och det tar ju tid att engagera sig i alla inlägg.
Fick ett mail från Hemköp att de hade startat att man kunde beställa kassar på nätet, tryckte bort mailet direkt, tänkte direkt Antonia så lättlurad är jag inte, det fans inget grädde på moster med EB poäng!
Vad ska du med grädde på moster till? :)
Förhoppningsvis fungerar det bättre för Axfoods butiker vid erbjudande av kassar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen