1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av NiNE, 5 Augusti 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu funkar det med rabattkod när man beställer City Gross matkasse via Eurobonusportalen. Ett köp ger 1360 poäng. Logga in via portalen, välj kasse och lägg till rabattkod gou356. Jag fick både välkommen tillbaka-rabatt och prova på-rabatt, så totalt 450 kronor i rabatt. Billigast blir det med grillkassen för 299kr och rabatt 250kr (då funkar bara en rabatt), men om man väljer någon av de dyrare kassarna blir rabatten större. Jag fann bra värde i en sommarkasse för 599kr innehållande fem middagar för fyra portioner med 450kr rabatt, dvs 20 middagar och 1360 eurobonuspoäng för 149kr.

Last edited: 5 Augusti 2016
    karho, MegaFlyer, Axel55 och 20 andra gillar detta.
  2. Gott, ska prova beställa idag redan

3. Kandinsky

Kandinsky Medlem

Vart lägger du in rabattkoden? "Prova på" ligger som någon form av kampanj redan, men finns ingen möjlighet att lägga till ytterligare vid sista steget.

4. Avgeek

Avgeek Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det står ju såhär i villkoren:
    If you use voucher or discount codes, you will not be able to earn EuroBonus points.

5. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klicka på kundvagnen uppe till höger så kommer det en knapp för rabattkod.

6. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så står det på alla butiker men jag har hittills aldrig varit med om att det är så. Jag fick mail inom några minuter att mina 1360 poäng var registrerade.

MegaFlyer och Avgeek gillar detta.
  7. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och nu fick jag mail om att poängen var inne på kontot. Det konstiga är ju att jag fortfarande kan avboka leveransen...

Gus och Bryant gillar detta.
  8. Robin Nilsson

Robin Nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset, åker iväg på resa snart så får hoppas de funkar när jag kommer hem igen.

9. JohanA

JohanA Medlem

Beställ idag för leverans tidigast 14 aug.

10. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Söker på både City Gross och Matkasse men hittar inget, en knuff i rätt riktning tack

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!