Senaste nytt

1250 poäng från e-rewards

nissefalk

Medlem
Tack för den länken, försökt signa upp på E rewards ett tag men funkar inte utan inbjudan som du nu tillhandahöll, jag registrerade med en USA Address, min fru har kört detta ett bra tag och jag har via henna fått in 21,000 Hilton honors poäng

Kan också tillägga att när man väl gjort en hel del surveys så behöver man inte ta sina poäng till Hilton, andra val är tex IHG , British Airways, American Airline, Alaska Airlines, Etihad, United, Virgin Atlantic, Hertz med flera, signup bonusen på 1,250 Hilton poäng via länken som @Homer nämner går ju naturligtvis till Hilton
 
Last edited:

Homer

Medlem
Det går att ändra namnet på kontot och överföra till någon annan och sedan ändra tillbaka

Med olika e-post adress går det att ha flera konton


De här fungerar kanske fortfarande
750 Avios från e-rewards & Avios.com + Avios suitcase | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
500 Flying Blue Miles via e-rewards | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

500 Flying Club miles (Flying Club miles går att överföra 1:1 till Hilton)
https://www.e-rewards.com/Enroll.do...eTest=Y&QSID=A8DE77BDB1124972BCC31BF24BA59F81

Öppnar man ett konto via ett hotellprogram får man oftast inga flygbolag som alternativ, och tvärtom

Man kan själv stänga kontona om man tycker det behövs.
 
Last edited:
Toppen