12.000 AVIOS Prenumerera på the Economist

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Homer, 15 Februari 2012.

1. Homer

Homer Medlem

2. 12,000 avios låter som en bra deal för det priset.

3. Flyingpillow

Flyingpillow Medlem

Om man i vilket fall som helst hade velat ha the Economist är det väl bara att tacka och ta emot. Annars är det väl inte så överdrivet bra deal.

12 500 avios för 201 EUR just nu om man köper direkt.

4. Homer

Homer Medlem

Naturligtivs ska man ju vilja ha tidningen också, speciellt som man i alla sådana här erbjudanden ska räkna med att
    något går snett och man måste tillbringa en massa tid med att kontakta kundtjänst för att få sina poäng.

5. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    153 nummer! Det är ju tre år :) Min Economist prenumeration gick ut innan jul. Detta är högst intressant. Tack för tipset Homer.

6. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Men vänta nu, det är ju IB+ och inte BAEC? :confused:

7. Homer

Homer Medlem

8. Homer

Homer Medlem

Finns f.ö. massor av sätt att tjäna AVIOS via Iberia, här är ett till.
    Man kan oftast köpa British Airways biljetter på Iberia.com för samma pris som på British Airways.com, förra månaden hade de
    detta erbjudande, köp en biljett på iberia.com få 1000 Avios, så jag köpte en ARN-LHR för 562kr (kostade 561kr på British Airways.com) låt se om dessa 1000 dyker upp som lovat i mars. Jag har för säkerhets skull inte
    lagt in mitt BAEC nummer i bokningen än.
    (dubbla poäng med British Airways Visa när man köper direkt från British Airways spelar ingen roll i detta fall när biljetten är så billig)

v4_mkrelac_1000avios_260112.jpg

Last edited: 16 Februari 2012
  9. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm.. helt klart mycket bättre än Eurobonus 1år för 3000 EuroBonus poäng som jag för tillfället utnyttjar (dock kan man nyttja den varje år). Men men, The Economist är en mycket bra tidning så...

10. Homer

Homer Medlem

Det var ju ett erbjudande för ett tag sedan då man fick 15.000 Eurobonus poäng för 3 års prenummeration
    och det här med 12 000 Avios är ju också bara tillfälligt
    The offer is valid in continental Europe only (UK excluded) and is valid from February 1st to April 30th 2012.

Associated companies Promotions

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!