Senaste nytt

1110 p för 1 kr - prenumeration DN

Travler

Medlem
Det kommer inte dras någon 1 kr. Enligt dn så drar de bara 1 kr om prenumerationen övergår i en tillsvidareprenumeration, alltså efter 1 månad.

Betyder det att jag inte får poängen om jag inte låter det övergå i en tillsvidareprenumeration?
 

blobloblo

Medlem
Likadant för mig! Jag hade 13 köp under kommande insättningar, nu bara 1 kvar. Riktigt dåligt tycker jag. Det stod ingenstans att man bara fick poäng för ett köp. Jag passade på att köpa en prenumeration i present till flera vänner.

Fast det tycker jag inte är så konstigt. När förnuftet säger att det inte är obegränst med köp per person så kan jag tycka det är ok att begränsa det. Finns ju situationer med flyg som mistake fares osv.. 100 köp a 1 kr ger ca 100.000 poäng..för bra för att vara sant.
 
Jag gjorde en tabbe och glömde logga in innan jag klickade mig vidare till DN, men nu fick jag ett email om att jag ska få 554 poäng. Märkligt, men jag klagar inte... :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Samosaguas

Medlem
Idag fick jag också mail om att poängen skulle komma inom 24h och nu trillade poängen in! Mina poäng har aldrig synts på SAS Onlineshopping så detta var något av en överraskning. Har dock skickat in en rapport om saknade poäng.
 

GOTATH

Medlem
Ny kampanj denna vecka. Står att det endast gäller ett eurobonuskonto per kund.
News, absorption, sports news, business news, international news, debate, leaders, culture, web TV and blogs. DN.se is named Sweden's best newspaper.

Try out the digital version of Dagens Nyheter. Right now you can buy a one-month subscription for only 1 kr (regular price: 99 kr/month)
OBS: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Det innebär att det endast utbetalas poäng en gång för varje unikt Eurobonus-nummer.
upload_2017-4-24_18-56-1.png
 
Toppen