Senaste nytt

1110 p för 1 kr - prenumeration DN

Travler

Medlem
Det syns inte att det skall inkomma 1110p för mig heller... däremot ligger det kvar en felaktig poängsumma som ser ut att den skall inkomma från dn på ca 500p men det är fel.
Får försöka kontakta sas snart :(
 

Matore

Medlem
Nån som lyckats få svar från kundsupport där?
Har skrivit och frågat om saknade poäng men inget svar.
 

Travler

Medlem
Min erfarenhet är att det kan ta månader (om man får svar) tyvärr... jag skrev till dem för 1-2 veckor sedan och jag har inte hört något än.
 

Travler

Medlem
Jag syftar på formuläret man kan fylla i om något med poäng är fel (onlineshopping) Numera får man (jag i alla fall) inte ens ett mail när man har fyllt i formuläret.
Ett svar har jag inte fått, de bara ändrar eller skiter i det. Min uppfattning ;)
 
Last edited:

Matore

Medlem
Jag syftar på formuläret man kan fylla i om något med poäng är fel (onlineshopping) Numera får man (jag i alla fall) inte ens ett mail när man har fyllt i formuläret.
Ett svar har jag inte fått, de bara ändrar eller skiter i det. Min uppfattning ;)
Cool autocorrect på AA du har :)
Edit: det var inte du, det var BC
 

mha321

Medlem
Ja kanske, men som EB-kund struntar jag faktiskt i vem SAS har som underleverantör. De får ta ansvar.
Fast här handlar det ju inte om en underleverantör, utan en oberoende partner. Framgår antagligen ganska tydligt om man faktiskt läser igenom villkoren innan (vilket självklart ingen gör, men de finns där). Sas har bara gett dem tillåtelse att använda deras varumärke.
 
Toppen