Senaste nytt

1110 p för 1 kr - prenumeration DN

Erik M

Medlem
Jag har några frågor som det kanske är fler som söker ett svar på:
1. Nån som faktiskt fått dessa poäng? Eller syns de bara som "inkommande"?
2. Nån som betalat 1 kr och kan bekräfta att det är allt som krävs?
3. Nån som skaffat mer än en prenumeration?

Själv har jag skaffat en prenumeration. Jag såg att poängen var på ingång, och sade därefter upp prenumerationen. Den kommer att löpa tills den första månaden är slut. Så det verkar som att jag inte kommer att behöva betala mer än en krona, men det är inget jag kan bekräfta.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Canadien

Medlem
Man vet aldrig om man får några poäng från EB-online shopping. För mig försvann för ett par veckor sedan 5-6 poster om totalt 3k poäng från listan, men inget har kommit in på kontot...
 

Matore

Medlem
Man får tydligen ingen faktura på en gång. Ringde DNs kundtjänst och de säger att 1 kr kommer att läggas på summan när den övergår till permanent prenumeration efter 1 månad. Och förlänger man inte, ja då bjussar de på den där kronan.
 

freppa87

Medlem
Man får tydligen ingen faktura på en gång. Ringde DNs kundtjänst och de säger att 1 kr kommer att läggas på summan när den övergår till permanent prenumeration efter 1 månad. Och förlänger man inte, ja då bjussar de på den där kronan.
Och frågan är då om man har gjort ett "köp". Kan man inte kräva en faktura så man sedan kan visa att man betalat 1kr?
 

Moco

Medlem
Det går att säga upp abonnemanget med ett par klick direkt på hemsidan nu. Alltså behov att varken ringa eller skriva brev. En förbättring. Dock har jag inte fått några poäng som inkommande heller.
 

Canadien

Medlem
Var kan man säga upp abonnemanget?

Så här står det, jag hittar dock inte den möjligheten med mobilen. Kanske fungerar på dator.

Vad tråkigt att du vill säga upp din prenumeration! Av säkerhetsskäl behöver du logga in på "Mitt konto" för att göra det. När du har loggat in väljer du ”Mina prenumerationer” i vänsterkolumnen och ”Ändra” bredvid den prenumeration du avser göra förändringar i. Det går annars jättebra att ringa till oss för att säga upp din prenumeration: 08-738 26 00, knappval 5.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

TravelARN

Medlem
Tack för hjälpen, Canadien!

Problemet är att när jag loggar in och klickar på knappen Mina prenumerationer så står det "Inga prenumerationer". Är det någon som haft liknande?
 
Last edited:
Toppen