Senaste nytt

1100 EB-poäng gratis från DN

kdns

Medlem
En fråga gällande detta och andra köp via portalen: får man någon bekräftelse av sas att man gjort ett köp via portalen? Vill minnas att jag sett folk nämna ett sådant mail
 

squeezen

Medlem
Prenumerationer brukar innebära mail från respektive tjänst.

Sen brukar man få ett mail ang extrapoäng fr SAS också. DOCK i samband med poäng överföringen, vilken kan ta mellan 1minut och 100år.

Bästa är att hålla koll på sina köp, jämföra med ”mitt konto / poäng på väg till mig”.
Där de bör dyka upp rätt snabbt.
Efter 8v om poängen inte bokförts på ditt EB saldo får de retroclaima.
 

Canadien

Medlem
På danska siten brukade jag få två mail. Ett när de registrerat köpet - då brukar poängen synas i "poäng på väg". Sedan ett till mail när poängen förs över till EB-kontot.

Men det är lite hit/miss om man får dessa mail eller några poäng alls.
 

kdns

Medlem
Tack för svar! Jag har gjort ett par köp, det första för ca 1,5 vecka sen, men ändå inget i "Points on their way to you", men då låter det som att det är på G. Så jag noterar helt enkelt datum, och antalet poäng för varje köp. Tack igen för svar!
 

Kris

Medlem
Fick idag, 23d efter tecknad prenumeration, brevet från SAS online shopping. Poängen på kontot. Case closed. Funkade smidigt.


Hej Kris,

Vi har överfört 1 100 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Dagens Nyheter.

Dina EuroBonus-poäng kommer att bli synliga på ditt konto under dagen.

Om du inte har mottagit dina EuroBonus-poäng inom 24 timmar, ber vi dig kontakta vår kundtjänst genom att svara på det här mailet.

Med vänliga hälsningar
SAS
WE ARE TRAVELERS
 
Last edited:
Toppen