Senaste nytt

10000 EB-poäng vid nytecknande av Trygg-Hansa hemförsäkring

Voyageur

Medlem
Omg vad ofördelaktigt dyrt! 1700kr/ 180% mer per år i premie för hemgörsäkringen på en tvåa. Rätt saftigt bakade EB poäng i slutändan.
 

PerssonErik

Medlem
Ringde upp idag och stämde av lite med bilförsäkring, det jag fick fram var:

*Inget krav på typ av försäkring (tog trafik på extrabilen)

*Poängen kommer in några dagar efter avslutad kampanj (slutar 8/3)

*Dessa kampanjer delas ut till vissa målgrupper och man får uppge koden EB10000, verkar finnas en drös med kampanjer.

Tack för fint tips :)
 

RickardG

Medlem
Ringde upp idag och stämde av lite med bilförsäkring, det jag fick fram var:

*Inget krav på typ av försäkring (tog trafik på extrabilen)

*Poängen kommer in några dagar efter avslutad kampanj (slutar 8/3)

*Dessa kampanjer delas ut till vissa målgrupper och man får uppge koden EB10000, verkar finnas en drös med kampanjer.

Tack för fint tips :)
Var uppger man koden? Skulle vilja testa med EB20000 och se vad som händer :D
 

RickardG

Medlem
Omg vad ofördelaktigt dyrt! 1700kr/ 180% mer per år i premie för hemgörsäkringen på en tvåa. Rätt saftigt bakade EB poäng i slutändan.
Samma för mig, snordyra på hemförsäkring, men faktiskt billigare för min sommarbil så det verkar variera kraftig beroende på typ av försäkring...
 
Samma för mig, snordyra på hemförsäkring, men faktiskt billigare för min sommarbil så det verkar variera kraftig beroende på typ av försäkring...
Ja märkligt att många får dyra priser. Vet inte om TH är lika dyra för alla och därmed tycker jag det är ett bra pris som har den härliga kombon ung/snabb bil/storstad :)
 

Valley

Medlem
För den som redan har en försäkring hos Trygg-Hansa så går det utmärkt att ansluta den till EB-kontot i efterhand och få poäng, däremot får man ingen välkomstbonus.

Var det jag just funderade över. Vad vi som pumpat in mängder med pengar till dem under årens lopp.
Kanon. Nu skall jag lägga in den och se vad som händer
 
Toppen