1000 points från Trygg Hansa.

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Aurora, 2 Maj 2015.

1. Aurora

Aurora Medlem

Jeg har fått 1000 poeng fra Trygg Hansa, som ble registrert på EuroBonus-kontoen min 30 april.

Det rare er at jeg ikke skjønner hvor de kommer fra.

Jeg har ikke kjøpt meg noen nye forsikringer, jeg har ikke vært med på noen konkurranser (som jeg kan huske, eneste er den der 1 million eb points, men da mangler noen nuller!!!), jeg har ikke fått noen spesielle tilbud eller noe.

Det eneste jeg har gjort med trygg hansa, er at jeg har SAGT OPP (!) en bilforsikring. Da jeg har kjøpt ny bil fikk jeg et vanvittig godt tilbud på forsikring i 6 mnd som jeg bare måtte takke ja til, så jeg sa opp hos Trygg Hansa. Har allikevel mine andre forsikringer på hus, menneske og reise igjen hos de. Kan man trigge 1000 points med å si opp en forsikring? :p

2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Aurora

Aurora Medlem

Ja, nei dette er registrert som :

30. apr 2015 Trygg Hansa insurance company blablabla 1000p extra points.

Dessuten fikk jeg aldri til å lagre tilbudet som omtales i linken, jeg forsøkte.

Jeg sier ikke "nei takk" :D Men skulle gjerne visst hva det er :p He he.

Timotey gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!