1000 poäng om du följer Club Carlson på Twitter

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av johan_fbg, 25 April 2014.

1. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du följer Club Carlson på Twitter har du nu möjlighet att få 1000 poäng. Många bäckar små...

Dessutom planeras någon slags tävling den 13/5 med vinster som Elite status och brusreducerade hörlurar.

Mer info på deras blogg: 24-Hour Twitter Party by Club Carlson #HashtagHotel

2 personer gillar detta.
  2. Är inloggad på mitt konto men den säger att den måste veta vem jag är. Nåt verkar galet.

3. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade liknande problem. Rensande cachen/cookies och sen gick det bra!

4. Går fortfarande inte, inloggningen sker via clubcarlson.com och sedan ska denna cookie läsas via clubcarlsons.herokuapp.com.

5. Testade via en Safari där jag inte har några cookies sparade och det funkar inte heller, suck.

6. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du behöver inte vara inloggad på ditt CC-konto. Här är en direktlänk till sidan där du ska gå vidare för att aktivera deras bouncher på Twitter. Club Carlson #HashtagHotel När du sedan loggat in på ditt Twitter-konto ska du automatiskt skickas till en registreringssida.

Hjälper detta? Eller var i beskrivningen kommer du inte vidare?

7. Nu fattade jag, det var jag som var trög. Måste klicka på follow knappen efter och då kan jag regga mig.

Last edited: 25 April 2014
  8. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är trots allt fredag. Trevlig helg!

9. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Innebär detta att man måste signa upp för ett twitter account?

10. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går även att låna ett, mailadressen på CC/Twitter behöver inte vara samma.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!