100% intjäning i SAS Economy class

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Gustaf Boo Callert, 21 April 2012.

1. Tjena, håller på att boka den klassiska ARN-CPH t/r (16-21 maj) i ekonomi och som jag förstått det så ska SAS tills dess (fr. 3e maj?) ändrat om EuroBonus intjäningen så att man får ut fler poäng än vanligt (100%?). Till min förfäran så ser jag ändå bara "de vanliga" 300p för t/r...
    Har bokningssystemet inte uppgraderats än eller har jag misstolkat informationen?

/ G.C

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det lär vara SAS IT som inte har ändrat än. Den kommer säkert att visa fel fram till 2015, så jag skulle inte oroa mig speciellt mycket.

2 personer gillar detta.
  3. Cornelius

Cornelius Medlem

Ja, det kan ju omöjligt vara så att man måste göra själva bokningen efter 3e maj för att få 100%...

4. Okey härligt, gäller det även ungdomsbiljetterna?

5. Cornelius

Cornelius Medlem

SAS har sagt 100% på alla biljetter i ekonomi, så vi måste väl anta det.
    SAS ungdomsbiljetter kommer bli väldigt förmånliga för oss som inte ännu är gamla men gillar att få en massa poäng...

1 person likes this.
  6. SAS ungdomsbiljetter har ju krediterats som 100% till alla andra bolag utom det egna (smått sjukt.....) tidigare.
    På tiden att de rättar till det på Eurobonus också...:)

Det enda man kan önska nu är att SAS, likt Finnair, kommer erbjuda ungdomsbiljetter på interkontinentala flygningar. Inte lägre priser, men ökad flexibilitet och intjäning (vilket iofs bara gynnar de som samlar i andra FFP efter uppdateringen:p). De får dock skynda på nu innan jag passerar ungdomsgränsen :)

1 person likes this.
  7. Cornelius

Cornelius Medlem

Hur är det med intjäning på Finnairs ungdomsbiljetter?

8. Jag är ganska säker på att man kan tjäna 100% American Airlines AAdvantage miles på Finnairs ungdomsbiljett.

9. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir fint det där med 100% i intjäning från 3 maj =)

10. Woho då är det bara att boka på!!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!