Senaste nytt

1 million billiga resor - ny kampanj 27 mars

banditan

Medlem
Jag vet att kampanjen inte börjar förrän den 27:e, men nyfiken i en strut som man är kikade jag runt lite och hittade detta....kan ju kanske ge en hint om prisnivåerna


upload_2017-3-26_20-46-24.png
 

palmen

Moderator
Det är nya priser på flera destinationer jag tittat på, tyvärr inte på rätt dagar för mig men fick ändå bli en bokning som måste göras.
 

palmen

Moderator
En sak som jag inte riktigt förstår är följande:

Visa bifogad bild 62442
Det där med 200:- finns det några sådana platser överhuvudtaget ?

/A
Jodå, jag såg de priserna på den biljett jag bokade, men se inte värdet i att betala 200 kronor extra för att få 4 väskor och något att tugga på och service först. Go light kostade 709 och plus kostade 909 på de datum jag tittade på.

Reklamen är ju dock helt felaktig, det är inte mer benutrymme eller bredare stol man får för 200 kronor. 200 kronor extra för plus gäller intra europa och inte longhaul.
 

011430121

Medlem
Jodå, jag såg de priserna på den biljett jag bokade, men se inte värdet i att betala 200 kronor extra för att få 4 väskor och något att tugga på och service först. Go light kostade 709 och plus kostade 909 på de datum jag tittade på.

Reklamen är ju dock helt felaktig, det är inte mer benutrymme eller bredare stol man får för 200 kronor. 200 kronor extra för plus gäller intra europa och inte longhaul.
Nu är jag ute på väldigt djupt vatten du får ursäkta mig @palmen, har inte de 5 första raderna på vissa av SAS modeller lite mer benutrymme, och plus kan ha betydligt fler rader än fem.
Bredare stol stämmer inte, till och med smalare på rad 1.
 
Toppen