Senaste nytt

1 miljon billiga resor med SAS, boka senast 30 Augusti 2018

palmen

Moderator
Lite intressant att Signapore dyker upp som en destination, den flygs ju dock av Singapore Airlines.
Priserna verkar vara laddade för Europa och New York åtminstone, osäker på andra destinationer i USA som inte är jättebilliga direkt.
 

Johans00

Medlem
Lite intressant att Signapore dyker upp som en destination, den flygs ju dock av Singapore Airlines.
Priserna verkar vara laddade för Europa och New York åtminstone, osäker på andra destinationer i USA som inte är jättebilliga direkt.
Känns ju väldigt konstigt att en t/r till Miami i december i go är ca 2000kr billigare än en t/r till Boston samtidigt.
 

Johans00

Medlem
Tråkigt att de inte släpper bra priser till Tokyo heller, har hoppats ett tag på att det ska komma en kampanj där priserna slinker ner mot 10 000 för en t/r i plus.
 
Om alla priser är laddade så är det ju inga fantastiska priser direkt. För fyra dagar sedan bokade jag 5 biljetter från Köpenhamn till New York. Dessa var 150 kronor dyrare per biljett än den billigaste i den här kampanjen. Totalt betalade jag således 750 kronor "för mycket" men i gengäld så fick jag biljetter på exakt de datum jag själv ville ha.

Kul att Singapore är med i kampanjen, men jag var ju tvungen att testa och jag fick inte upp några priser alls på de datum jag provade.
 

Zniper

Medlem
Observera att dom oxå kör en drive med SAS mastercard där man får dubbla poäng (40 resp 50 extrapoäng per 100kr) när man betalar med kortet på sas.se
 

JensE

Medlem
Var fick du info om detta? Kan du bifoga texten?
DUBBLA POÄNG MED SAS EUROBONUS MASTERCARD
Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Extrapoäng per 100 kr (normalt 20) och med Mastercard Premium får du 50 Extrapoäng per 100 kr (normalt 25) när du bokar och betalar resan på sas.se. Erbjudandet gäller 21 – 30 augusti 2018, då vi samtidigt har 1 miljon billiga resor. Så boka nu, och få massor av poäng till nästa resa!
 

Berglund

Medlem
Var fick du info om detta? Kan du bifoga texten?
I SAS mailet som man fick imorse:
SAS skrev:
DUBBLA POÄNG MED SAS EUROBONUS MASTERCARD
Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Extrapoäng per 100 kr (normalt 20) och med Mastercard Premium får du 50 Extrapoäng per 100 kr (normalt 25) när du bokar och betalar resan på sas.se. Erbjudandet gäller 21 – 30 augusti 2018, då vi samtidigt har 1 miljon billiga resor. Så boka nu, och få massor av poäng till nästa resa!

Edit: Två på bollen
 
Toppen