"1 miljon billiga resor". Boka senast 12 april

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Kenny, 3 April 2016.

1. Kenny

Kenny Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag promenerade på stan och den nyuppsatta utomhusreklamen förtäljer att SAS startar kampanj med 1 miljon billiga resor som ska bokas senast 12 april. Gäller att hålla utkik på sas.se imorgon då jag hoppas hitta ett extra bra pris till NYC i september.

Var ska du resa?

2. SAS kan snart börja göra reklam "Just nu har vi ingen kampanj i två dagar" :D

Sealord, anjak, Vaniljvodka och 6 andra gillar detta.
  3. fredrik996

fredrik996 Medlem

Det här med Kampanj verkar även bli konstant verklighet inom SAS, Jag själv som jobbar med bilar har märkt de senaste åren att det snart inte finns en prislista på en bilmodell och gå efter. Det är kampanjerbjudande på det mesta inom bilvärlden just nu. så det går väl åt det hållet. Inom el/tv m.m. så är de ju konstant kampanj tycker jag.

FF#1 gillar detta.
  4. Kenny

Kenny Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag vet inte när jag köpte en SAS-biljett som låg utanför någon kampanj.

Vaniljvodka och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. Moco

Moco Medlem

Precis vad jag kände när jag såg mailet denna morgon. Börjar bli lite Hemtex-varning nu, dvs konstant "REA."

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. Ja, och jag jämför ju med KLM här ifrån LPI. KLM har sällan kampanj utan en jämn avvägd prisbild, som ofta är lägre än SAS ändå.

7. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara det är billigt så är det "fine by me" :D

Moco gillar detta.
  8. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så himla billigt var long haul inte.. (jämfört med vip friends ) dessutom utblockat under semestern..

9. NotRyan

NotRyan Medlem

Frågan är ju NÄR dom kan det? :D

10. fredrik996

fredrik996 Medlem

Ja jag är väldigt splittrad i denna fråga med konstant låga priser eller i stort sett konstanta kampanjer. Vad är bäst för varumärket i de stora hela? Kanske vi som regelbundet läser här inne tycker det är för många kampanjer, kanske gemene man tycker SAS är dyra överlag därför många väljer ryan norwegian m.m. Svårt avvägning.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!