1 000 poäng för köp på tre.se

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SvartMjolk, 12 November 2012.

1. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kikade precis under nya butiker i SAS Eurobonus Webbshoppingportal. Såg där att Tre erbjuder 1 000 extrapoäng för ett köp. Tyvärr gäller det inte kontantkort och jag har inte hittat något att köpa som inte kräver bindningstid. Men för er som funderar på att köpa ny mobil med abonnemang så är det ju en trevlig deal.

2 personer gillar detta.
  2. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  3. Snyggt jobbat. Första beställningen lagd. 1000 poäng för totalt 147 kronor. :)

1 person likes this.
  4. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag gjorde en testbeställning i förrgår på 3Mini Plus och såg att poängen finns som Pending nu, så det borde fungera! Tjohoo!

1 person likes this.
  5. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    La också en beställning nu.

6. 10.000 poäng för knappt 1.500 kr alltså

1 person likes this.
  7. HenrikAI

HenrikAI Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alternativt 0 poäng för 1500 kr om SAS går i KK :-/

Jag hoppas att SAS klarar helgen och att ingen stoppar den här "luckan" före måndag..

8. Abonnemang två beställt. Detta är ju ett rätt hyfsat hål om än inte i klass med reflexvästarna men ändå. Satsar på 10 000 poäng vardera till mig och min fru. :)

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte läge att vänta tills på måndag? ;)

10. Eurobonus finns kvar även nästa vecka och även fortsättningsvis det är jag övertygad om. Skulle jag ha fel så får jag väl ta den smällen då. Jag överlever nog en förlust av 3000 Skr. Det är ju knappt 5% av skatteåterbäringen i december :) dvs. pengar som jag redan varit utan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!