Senaste nytt

Östersund - Berlin or four countries in one day (livetråd)

Fundering: Vad vinner SAS egentligen på att boka om via Danzig i stället för, säg, Frankfurt eller München, om de ändå inte kan lösa det helt med egna flyg? Har de bättre avtal med Air Berlin än med Lufthansa?
 

Martin Gren

Medlem
Enligt SAS gick det inte att boka om dom. Det går inte heller att boka detta flyg via appen eller webbsidan men jag vore tacksam om du kan berätta senare om flyget var fullbokat

Finns åtminstone 8 platser lediga i Plus (gissar på seatblock). Dubbel seatblock för mig på 2A. Hur det ser ut i Go kan jag inte riktigt svara på.
 

Dr. Miles

Expert
Fundering: Vad vinner SAS egentligen på att boka om via Danzig i stället för, säg, Frankfurt eller München, om de ändå inte kan lösa det helt med egna flyg? Har de bättre avtal med Air Berlin än med Lufthansa?
Via Gdansk var den tidigaste ankomst (Berlin kl. 20:10) du kunde erbjuda vid den punkten (lite efter kl. 16) i och med SAS egen flight till Berlin senare på dagen var fullbokad.
Ankomst till Berlin med Lufthansa via Frankurt skulle vara kl. 22:25.
 

ARNBER

Medlem
Nu är dom på väg med Etihad Regional! Och som grädde på moset i ett svenskt plan (wet lease)
Screenshot_2016-02-05-19-34-56.png
 

ARNBER

Medlem
Home sweet, nu är det dags att kräva kompensation.... 150 EUR per Pers eller? (4 timmar senare än den ursprungliga bokningen)
 
Toppen