Senaste nytt

Önskebolag till Star Alliance

Jacob

Medlem
Trevlig tråd men får jag bara påminna om att upphovsrätten gäller och att vi inte tillåter publicering av bilder från andra sidor/källor utan tillstånd.
 

Palazzi

Medlem
Trevlig tråd men får jag bara påminna om att upphovsrätten gäller och att vi inte tillåter publicering av bilder från andra sidor/källor utan tillstånd.

Du har rätt, ska lägga till källor genast. Dock tror jag vi är lite allmänt slarviga med det på sidan:p
 

Senator

Moderator
Star saknar nu ett bra alternativ (long haul) från den viktigaste flygplatsen i Europa: LHR. Jag tror det skulle vara bra för VS och Star så man stärks i matchen mot BA och One World. Även en bra ny C produkt och en underbar lounge
 

Jacob

Medlem
Jag vet egentligen inte om jag vill ha så många fler flygbolag till Star Alliance. Det är inget bra om alliansen blir för stor.

Men tittar man geografiskt saknas ett medlemsflygbolag på arabiska halvön (även om Turkish Airlines börjar få riktigt bra täckning på den fronten). Etihad kanske?

Du har rätt, ska lägga till källor genast. Dock tror jag vi är lite allmänt slarviga med det på sidan:p
Samma regler gäller här som för internet i övrigt, dvs att man inte får använda andras bilder (på så sätt att de visas på sidan) utan att ha fotografens tillstånd. Annars får man lägga en länk till sidan där bilden finns så får man gå dit och titta istället.
 
Toppen