Önskar tips på hotell vid Miami Beach

Diskussion i 'Hotell' startad av Bridgeman, 16 Juni 2014.

1. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tar gärna emot tips på Hotell Miami Beach Florida. Gärna 4-5 stjärnigt samt gärna vid stranden men absolut inget krav.

2. Hilton Bentley på Ocean Drive...

3. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Själv har jag planerat att inom en något obestämt men inte alltför avlägsen framtid att ta in på W Miami South Beach ... men, har inte provat ännu.

Martin Björnström gillar detta.
  5. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker Setai är bäst. (har bott på de flesta kända där)

6. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott på Fontainbleau. Det var riktigt bra. Jag var iofs på konferens och (tyvärr) inte semester.

jerixon gillar detta.
  7. brykthed

brykthed Medlem

Håller med om Fontainbleau. Bra hotell och väldigt fin sushi/asiatisk restaurang på hotellet som vunnit pris om jag inte missminner mig. Strand med hotellets solsängar. Dock kan det vara en del konferensgäster. När jag var där på bröstcancerkonferens så hade de även en discjockeykonferens med intressanta gäster. Tyvärr var jag för trött (jetlaggad) att jag inte minglade alltför mycket med de musikintresserade deltagarna.

8. Holgersson

Holgersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan du tänka dig lite längre norrut så rekommenderas Newport Beachside hotell

Vi bodde där i mars och april. Prisvärt, toppenläge och bra parkeringsservice. Bokade rum på våning 11 med havsutsikt och satt på balkongen och käkade frukost i soluppgången...

9. Holgersson

Holgersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan du tänka dig lite längre norrut så rekommenderas Newport Beachside hotell

Vi bodde där i mars och april. Prisvärt, toppenläge och bra parkeringsservice. Bokade rum på våning 11 med havsutsikt och satt på balkongen och käkade frukost i soluppgången...

10. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har erfarenhet av Crowne Plaza Z Ocean hotel på South beach eller Intercontinental Chopin plaza på South beach? Har bokat dessa i juli.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!