Senaste nytt

Önskar få till en bonusresa Stockholm-San Francisco i business/first, Star Alliance

jurgenb

Medlem
Blev en stökig bokning men efter 40min med SAS så satt den..

ARN-LHR SK C
LHR-ORD UA F
ORD-SFO UA F

SFO-DEN UA C
DEN-IAD UA C
IAD-CDG UA F
CDG-ARN SK C

145000EB + 828kr i skatter helt ok :)
 

MarcusC

Medlem
Önskar få till en Award trip ARN-SFO i C/F via *A EB eller US Airways poäng..

Grattis..lite kul/kreativ routing...speciellt hemresan ;)
 

jurgenb

Medlem
Tackar för tipset angående awardtravelr.com bästa sajten helt klart, snabb också.
Tom SAS tackade för all hjälp jag gav dom (via ovan sajt då).

Synd att LH F verkar vara helt omöjligt att boka med EB alt så visar awardtravelr fel för just den klassen?!

Svarar på min egen fråga via informationen ur denna tråd;
http://www.businessclass.se/sas-eur...pengarna-med-150-000-eurobonus-poaeng-11.html

LH släpper biljetterna 2v innan avgång tydligen, men det är ju himla bra då kanske jag kan rerouta hela resan till LH F istället thihihi..
 
Last edited:

Magino

Medlem
LH släpper biljetterna 2v innan avgång tydligen, men det är ju himla bra då kanske jag kan rerouta hela resan till LH F istället thihihi..

Låter som en mycket bra plan. Då LH F är klart mycket bättre än UA F. sedan är ddet mycket mysigt att hänga lite i FCT/FCL
 

Ubbe

Medlem
Tackar för tipset angående awardtravelr.com bästa sajten helt klart, snabb också.
Tom SAS tackade för all hjälp jag gav dom (via ovan sajt då).
Bra när det kommer verktyg som hjälper till. Nackdelen är ju att ju fler som använder dessa verktyg ju färre platser hittar jag... :-(
Men ökar behovet kanske antalet platser ökar oxo. Bara att hoppas :)
 

jurgenb

Medlem
Ja LH F är ju trevligare som helhetsupplevelse men kabinmässigt undrar jag om LH F är så spännande längre, trista säten men FCL/FCT är trevligt ja, sticker väl alltid i ögonen på nån i C att man får en bil som hämtar/lämnar en dessutom.

Men såg att 747-8 ju har premiär i Juni och att den råkar gå just på IAD-FRA, så om man har TUR (med stora bokstäver) så kanske man lyckas få till en rerouting 2v innan avfärd med LH F i 388 FRA-SFO och LH F i 74H IAD-FRA hem. Hade varit något!
 

A380*G

Medlem
Önskar få till en Award trip ARN-SFO i C/F via *A EB eller US Airways poäng..

Ja, som redan sagts släpper LH O till partners två veckor före avresa. Dock behöver det inte betyda att de måste släppa, ibland håller de dem exklusivt för SEN/HON fram till avgång eller sent bokade F. Tror även A säljs fram till en dag före avgång.
 
Toppen