Senaste nytt

Återkvalificering FTL/SEN/HON?

MarcusC

Medlem
Jag fick ett mycet utförligt svar från M&M när jag mailade och frågade huruvida min status var förlängd....(inte bra svar, men jag är rätt säker jag återkvalificerat...men vet man inte får man uppenbarligen vänta till slutet på året enligt kundtjänst.....suck)

"Since the launch of our new platform on Miles & More - Miles & More | Europe's leading frequent flyer programme only your current status is visible. If you have already accumulated the required number of miles to qualify for an extension, you will receive a new card that will be valid until February 2015 shortly before your current one expires. At the same time, your updated status validity will be displayed in your online profile."
 

Malu

Medlem
Min sammanställning just nu ser ut som att jag efter juni kommer ligga på 73000 miles i M&M, med prognos att kvala in för SEN för en ny tvåårsperiod innan året är slut. En bidragande orsak är självklart "MyChoice" som tillsammans med Business Saver på LX ger riktigt fördelaktiga intjäningar inom europa - 18000 miles för en roundtrip med 4 legs! (4*2000 + 25% Bonus + 2*4000 MyChoice).

Samtidigt ligger jag på ca 38000 EB-poäng intjänade och mer än 6 månader kvar på perioden, så det lär bli två *G-kort i plånboken även fortsättningsvis. Även om det är onödigt så känns det alltid bra att registrera där man får 25% bonus.
 

Bonden

Medlem
Har en resa bokad till ORD (på midsommardagen) som bör fixa senator kortet för första gången :)

Vid vilken nivå var det man fick 2 extra vouchers?
Man får det när man blir senator, men nästa steg innan HON..
 
Toppen