Återbetalning Swiss?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Fredrik Bodin, 5 Oktober 2016.

  1. Fredrik Bodin

    Fredrik Bodin Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Bokade F-biljetter med Swiss, ca 60 kSEK

    Gjorde avbokning över deras First line support två månader före avfärd, kom överrens om belopp etc. De skulle ansöka om återbetalning i mitt namn

    Ringde 1 mån senare - ingen återbetalningsansökan var lagd, jag var hänvisad till att göra en själv

    Nu tre veckor senare, fortfarande knäpptyst från Swiss

    Vad är er erfarenhet med Swiss, hur lång tid kan det ta? Kan jag reklamera via Amex, eller hur skulle ni agera?
     
  2. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Bedrövligt hanterat när vi snackar F
     
    Helge Haugen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×