Senaste nytt

Återöppnande av gammal linje från Örebro till Kastrup

Rebel

Medlem
Jag hoppas det funkar det går ju fortare till öbro än ARN ifrån västerås. Men slipper kö runt STH. Kan vi hoppas på flyg från VÅS nu???
 

JoelG

Medlem
Jag hoppas det funkar det går ju fortare till öbro än ARN ifrån västerås. Men slipper kö runt STH. Kan vi hoppas på flyg från VÅS nu???
Kommunikationerna mellan Västerås och Arlanda är ju väldigt bra tycker jag genom Bus4you och Swebus. Tar 1.20 med Bus4you till Arlanda och de går frekvent med bra bussar. Tar runt 1 h till Örebro Airport med bil
 

Rebel

Medlem
Men det går ju fortare till örebro med motorvägen än tilll ARN
över Rotebro med köer eller gamla sth vägen med Agda 145 år i 15 km/h framför en.
Det var mera så jag tänkte.

och jag gilllar små flygplater man kan dyka upp 3 min innan avgång:cool: och hinna med
Titta bara påVästerås.

wooowwwhooo mitt 50 inlägg:):):)
 

JoelG

Medlem
Men det går ju fortare till örebro med motorvägen än tilll ARN
över Rotebro med köer eller gamla sth vägen med Agda 145 år i 15 km/h framför en.
Det var mera så jag tänkte.

och jag gilllar små flygplater man kan dyka upp 3 min innan avgång:cool: och hinna med
Titta bara påVästerås.

wooowwwhooo mitt 50 inlägg:):):)

Håller med om att vägen som bussarna kör inte är den bästa och är målet Köpenhamn eller SAS long haul så är ju Örebro mycket bra. Ja kan hålla med att det är något visst med dessa små flygplatser. Senaste reguljära flyget jag gjorde från Örebro var med Skyways till Arlanda.
 
Toppen