Senaste nytt

Årsskifte - vad gäller?

erc

Medlem
Efter ett ihärdigt jagande har jag nu säkrat Platinum för ytterligare ett år. Eller...?

På webbsidan framgår det att jag har Platinum till och med februari 2021.

Finns det någon sorts soft landing?
 

fcx

Medlem
Efter ett ihärdigt jagande har jag nu säkrat Platinum för ytterligare ett år. Eller...?

På webbsidan framgår det att jag har Platinum till och med februari 2021.

Finns det någon sorts soft landing?

Det finns rollover nights, kan det vara det som har slagit till?
 

mha321

Medlem
Jag tror mer på it bugg. Det brukar ofta vara buggar runt årsskiftet, men för det mesta är de lösta åtminstone till midsommar. Deras it system får sas att verka välfungerande.

Alternativt har du snott mitt. Jag åter kvalade till platinum i november men det står fortfarande Feb 2019 på mig...
 

erc

Medlem
Återupplivar tråden. Förra året slog det till så här års och stod Platinum till och med februari 2021. Nu när 2019 passerat och jag återigen tjänat in Platinum (med stays) står det fortfarande Platinum till och med feb 2021. Hur ser det ut för er andra?
 

mha321

Medlem
Återupplivar tråden. Förra året slog det till så här års och stod Platinum till och med februari 2021. Nu när 2019 passerat och jag återigen tjänat in Platinum (med stays) står det fortfarande Platinum till och med feb 2021. Hur ser det ut för er andra?
För mig står det två rader, en "platinum expires Feb 2020" och en "platinum effective Mar 2020".
 

erc

Medlem
@erc det är en icke fråga som varje år...
Med en dåres envishet hävdar jag fortfarande motsatsen. Under ett år bokas och planeras vistelser för att uppnå en viss status och trots allt sitter man så här års och undrar... Kan det verkligen vara omöjligt att detta ska vara så oförutsägbart?
 
Toppen